رویدادها آرشیو خبر ها
پائولو، هر چه زودتر به خودت بیا!

پائولو، هر چه زودتر به خودت بیا!

نمایش و عملکرد این روزهای پائولو دیبالا به اندازه ای دور از انتظار است که نه نمی توان به راحتی دلیل و منطقی پیدا کرد و نه می توان تنها پشت سر گذاشتن دوره درمان اش را دلیل اصلی این عملکرد بسیار ضعیف او دانست.

 

به نظر میرسد او دچار افت روحی شده و یا چنان بی انگیزه که انرژی و توان او را برای تلاش و رسیدن به امادگی کامل گرفته، هر چه باشد اگر او علاقه ای به بازگشت به دوران موفق خود را دارد و می خواهد بار دیگر نامش بر سر زبان ها بیافتد چاره ای جز به خود امدند و تلاش و تمرین دو چندان برای رسیدن به امادگی از دست رفته اش، ندارد.

 

هر چه زمان می گذرد او نه تنها از فرم ایده ال بلکه از خواسته و انگیزه اش نیز برای رسیدن به اوج و جانشین شایسته شماره ده های سابق بیانکونری را از دست می دهد و این روش نمی تواند راهی مناسب برای ستاره آرژانتینی ای باشد که بارها به علاقه خود برای پوشیدن پیراهن سیاه و سفید یووه تاکید داشته و تمایلی به ترک این تیم نشان نداده، اما اگر او هر چه زودتر از مسیر اشتباه کنونی خارج نشود نمی توان انتظاری برای آینده درخشان و طولانی مدت اش همراه بانوی پیر ایتالیا داشت.

 

هواداران نیز امیدوارند جواهرشان هر چه زود به خود بیاید و جلوی شروع انتقادات گسترده که تا امروز سعی شده در خصوص این بازیکن نسبت به عملکردش کمترمطرح شده، را بگیرد.

 

گفتنی ست برخی از تیفوسی ها از پوشیدن شماره ده توسط دیبالا با این عملکرد ضعیف انتقادات کرده اند و خواهان بازپس گیری این شماره شدند!


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: